Kom meer te weten over ...

Alles weten over ‘Zakelijk’

Telefoonservice

July 26th, 2016 No comments

Het is zomer. Je merkt het niet alleen aan de tropische temperaturen die de afgelopen week het land binnenstroomden en aan het feit dat de winkelcentra en straten verdacht leeg zijn, alsof iedereen massaal op vakantie is. De zomer is voor de meesten niet het seizoen waarin men het meest blij is om op werk te mogen zitten. De foto’s op sociale media van wijntjes, terrasjes en stranddagen maken het soms tot een ware hel. Vrij nemen is voor jou echter geen optie, want wie moet anders de telefoon opnemen, de administratie doen of het bedrijf aansturen? Er is maar één eigenaar en dat ben jij, en dan is vakantie er niet bij.

Gelukkig is dit een misvatting en zit het anders. Als je wilt is er genoeg tijd vrij te nemen waardoor jij niet hoeft te werken en in de zon op een terrasje kan zitten of Pokémon kan jagen met de kids of met vrienden die stiekem nog niet helemaal volwassen geworden zijn, want deze rage zal je vast niet ontgaan zijn. Maar hoe doe je dit? Simpel! Schakel een inbound callcenter in om jouw binnenkomende telefoontjes af te handelen, wijs een administratiekantoor aan om de administratie gedurende jouw afwezigheid bij te houden en tot slot deel je de overige taken uit onder de werknemers zodat het bedrijf gedurende jouw afwezigheid niet stil komt te liggen.

Als je goed vergelijkt is er bovendien veel geld op te besparen en werkt het niet per definitie in jouw nadeel. Denk aan de verschillende aanbieders die allemaal een net wat andere dienst aanbieden. Zo biedt Antwoordservice telefoonservice een maatpakket aan met een persoonlijke telefonist en sparringpartner waarbij je per telefoontje betaald, terwijl andere partijen geen persoon aanwijzen die jouw bedrijf kent en waarbij je aan een vast bedrag per maand vastzit.

Categories: Zakelijk Tags:

Internet en sociale media

July 28th, 2012 No comments

Voor bedrijven is aanwezigheid op het internet inmiddels een basisvoorwaarde. Elk bedrijf heeft tegenwoordig een website. Met name het MKB heeft de afgelopen jaren een inhaalslag gemaakt. Internet maakt een steeds groter aandeel uit van het marktbereik. En vooral bij business-to-business contact blijkt het online aanwezig zijn cruciaal.

Website maken en onderhouden

Nou is het maken van een website niet zomaar even een klusje tussendoor. Na het maken van de website bent u namelijk niet klaar. U dient de website continue bij te houden, net zoals u dat met andere communicatiemiddelen doet. Het is tenslotte toch uw visite-kaartje. Wilt u eens meer te weten komen over de mogelijkheden? Er zijn veel bedrijven die u hierbij kunnen ondersteunen, bijvoorbeeld website maken Oostzaan.

Sociale media

Integratie van zoveel mogelijk online-functionaliteiten is een pre voor het succes van uw website. U kunt in elk geval ervoor kiezen om een twitter-account en een facebook-account te starten. Als u hier regelmatig een bericht plaatst, en dit ook op uw website toont, zorgt u ervoor dat uw boodschap actueel blijft. En dit is interessanter voor uw bezoekers, waarmee u uw zichtbaarheid vergroot.

Categories: Zakelijk Tags:

Zakelijk

September 16th, 2011 No comments

Er is een schat aan informatie op het internet voor ondernemers. U kunt zich verdiepen in welke branches er allemaal zijn. En adviezen vernemen over nieuwe markten en ontwikkelingen. Kijk welke bedrijfstakken er allemaal zijn, en welke producten er allemaal worden aangeboden.

Categories: Zakelijk Tags: